סוכנים
כלליים של:
Go to english site

CHIPOLBROK

CHIPOLBROK

מתמחה בהובלת מטענים מיוחדים ומטען כללי
CHIPOLBROK
CHIPOLBROK

חברת CHIPOLBROK הוקמה על ידי ממשלות סין ופולין ביוני 1951 והחלה את דרכה כמובילה ייעודית המקשרת בין פולין לסין כמיזם המשותף הראשון בהיסטוריה שהושלם בין סין למדינה זרה, בו שני בעלי המניות מחזיקים בבעלות של 50%. 

 

צ׳יפולברוק הרחיבה את שירותיה בעשור האחרון לכל תחומי הפרויקטים החשובים בנוסף לשוק הסיני. אניות החברה משרתות קווי ספנות ונמלים באופן קבוע בהם נמלי המבורג, אנטוורפן, בילבאו, פורטו מרגרה, יוסטון, ניו אורלינס, קמדן, ג׳דה, ג׳בל עלי, אל ג׳ובייל, מומבאי, בוסאן, סינגפור, מסאן, שנחאי, שינגאנג ורבים אחרים אשר משקפים את חלקה ההולך וגדל של החברה בעסקים ברחבי העולם. כל זאת אפשרי הודות לצי אניות מודרני ומתוחכם של החברה ורצונה ליצור מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחותיה.

 

CHIPOLBROK מעניקה כיסוי עולמי לכל נתיבי הסחר ובאמצעות סוכנים מקומיים אמינים ומספקת פתרונות המותאמים אישית לצרכי השינוע של הלקוחות. כיום חברת Chipolbrok היא אחת החברות הבולטות בעולם בהובלת פרויקטים של אנרגיה מתחדשת ברחבי העולם.

 

צ׳יפולברוק מחזיקה בצי מודרני ורב-תכליתי המורכב מ-21 אניות בעלות שלושה סיפונים המשולבות עם מנוף כבד, המייצג DWT כולל של 580,000 ומתאים להובלת  פרויקטים, חומרים לחקלאות, חלקים כבדים, מטענים חורגים וסוגי מטען כללי.

 

חברת צ׳יפולברוק מציעה כיום הפלגות קבועות מ: המזרח הרחוק / ים התיכון / אירופה המזרח הרחוק / צפון ומרכז אמריקה צפון אמריקה / אירופה או מזרח הרחוק אירופה / המזרח הרחוק אירופה / המזרח התיכון / הודו והמזרח הרחוק אירופה / המפרץ הפרסי + הודו / המזרח הרחוק צפון-מרכז אמריקה / המזרח הרחוק.