סוכנים
כלליים של:
Go to english site

שגריר שבדיה ביקר בלשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון

שגריר שבדיה ביקר בלשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון

השגריר קיבל סקירה מקיפה על פעילות לשכת המסחר והתעשיה, והתעניין בשירותים העסקיים הרבים, שמעמידה לשכת המסחר לרשות חבריה, למען המגזר העסקי כולו ולפיתוח כלכלת הצפון
18.04.23 / 09:32
מימין: גיל קסטל, שמעון בכר, דוד קסטל, אריק אולנהאג, אליאס מחול, רו״ח שמוליק וטנשטיין, אילן בירמן וביזרה דימיטרובה.
צילום: יח"צ
מימין: גיל קסטל, שמעון בכר, דוד קסטל, אריק אולנהאג, אליאס מחול, רו״ח שמוליק וטנשטיין, אילן בירמן וביזרה דימיטרובה.

שגריר שבדיה בישראל, מר אריק אולנהאג, ביקר אתמול בלשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון. לשגריר התלוותה גב׳ ביזרה דימיטרובה, קונסולית לענייני מינהל בשגרירות.

 

השגריר קיבל סקירה מקיפה על פעילות לשכת המסחר והתעשיה, ועל תרומת הלשכה לקידום פעילויות כלכליות מרכזיות בצפון. השגריר התעניין בשירותים העסקיים הרבים, שמעמידה לשכת המסחר לרשות חבריה, למען המגזר העסקי כולו ולפיתוח כלכלת הצפון.

 

שגריר שבדיה הגיע ללשכת המסחר לפגישה עם נשיא הלשכה, דוד קסטל, שהוא קונסול הכבוד של שבדיה בחיפה ובצפון. דוד קסטל הביע תקווה כי ביקור זה יחזק את הקשרים העסקיים בין חברות צפוניות לבין מפעלים ועסקים בשבדיה. 

 

בתשובה לשאלת השגריר האם מורגש בקרב הקהילה העסקית בצפון מיתון בפעילות הכלכלית, ענה נשיא הלשכה כי בצד נתונים על ירידה מסוימת בפעילות הכלכלית, יש גידול ניכר בעלייה לישראל מרוסיה ומאוקראינה, ויש גידול משמעותי בייצוא הבטחוני של ישראל ושני אלמנטים אלו באים לידי ביטוי בפעילות הכלכלית בצפון הארץ. השגריר ציין כי יש מגמת עלייה בשיתופי הפעולה בין חברות משבדיה ומישראל.

 

במפגש השתתפו סגני נשיא לשכת המסחר: מר אליאס מחול ומר שמעון בכר, חבר הנהלת הלשכה וקונסול הכבוד של דנמרק בחיפה והצפון מר אילן בירמן, מנכ״ל סוכנות ימית ישראלית סקנדינבית, מר גיל קסטל, מנכ״ל הלשכה רו״ח שמוליק וטנשטיין ומנהל שירותי הלשכה מר אביאל קורן.