סוכנים
כלליים של:
Go to english site

עיטור יקיר העיר חיפה לדוד קסטל

עיטור יקיר העיר חיפה לדוד קסטל

חברי ועדת יקיר העיר חיפה החליטו להעניק לנשיא לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון את עיטור ״יקיר חיפה״ לשנים 2019 – 2020, כאות הוקרה על פעילותו הענפה ורבת השנים למען העיר ותושביה
10.01.22 / 08:40
דוד קסטל. פועל רבות למען העיר חיפה ותושביה
10.01.22
דוד קסטל. פועל רבות למען העיר חיפה ותושביה

חברי ועדת יקיר העיר חיפה החליטו להעניק לדוד קסטל, נשיא לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון, את עיטור ״יקיר חיפה״ לשנים 2019 – 2020, וזאת כאות הוקרה על פעילותו הענפה ורבת השנים למען העיר ולמען תושביה.

 

קסטל התבשר על הבחירה בו מראשת העיר חיפה עינת קליש-רותם והוא נמנה על 28 יקירים ויקירות בעיר חיפה שנבחרו לקבל את העיטור לשנים אלו. קליש-רותם ציינה כי חברי ועדת יקיר חיפה המליצו על קסטל ועדכנו בכך את מועצת העיר שאישרה בדצמבר 2021 את הבחירה בקסטל. 

 

דוד קסטל הינו בוגר תואר ראשון ושני מהטכניון בתעשייה וניהול. קסטל הינו המנכ״ל והבעלים של סוכנות ימית ישראלית סקנדינבית בע״מ, המשמשת כסוכנת הבלעדית בישראל של חברות ספנות מובילות לרבות חברת הספנות הגלובלית OOCL עם הפלגות לסין ולמזרח, CHIPOLBROK המתמחה בהובלת מטענים מיוחדים, SOL השבדית עם פקידות בנמלי סקנדינביה ו-MARFRET שפוקדת את דרום ומרכז אמריקה והקריביים עם אניות מכולה.

 

קסטל הינו חבר בהנהלת לשכת הספנות הישראלית, קונסול כבוד של שוודיה בחיפה והגליל החל משנת 1988, חבר הוועד המנהל של קונסולי הכבוד בישראל, וכן בעל תואר אבירות מלך שבדיה. בעבר מ״מ יו״ר הוועד המנהל של העמותה לתיירות ונופש חיפה וכיום חבר הוועד המנהל.