סוכנים
כלליים של:
Go to english site

חברת OOCL השיקה את OOCL Piraeus

חברת OOCL השיקה את OOCL Piraeus

חברת הספנות מהונג קונג ביצעה הזמנה לסך של 12 אניות מכולה של 24,188 TEU בשנת 2020. חברת OOCL: סדרה זו של אניות ענק ירוקות וחכמות תספק ל-OOCL את היתרונות של יתרונות גודל, יעילות אנרגטית ובטיחות ניווט לטווח ארוך״
31.05.23 / 12:28
חברת OOCL השיקה את OOCL Piraeus
31.05.23
חברת OOCL השיקה את OOCL Piraeus
31.05.23
חברת OOCL השיקה את OOCL Piraeus

חברת OOCL ערכה אתמול טקס מתן שם לאניית מכולה חדשה בנפח של 24,188 TEU במספנת DACKS של קוסקו בדאליאן, סין. אנייץ המכולה הענקית זכתה לקבל את השם OOCL Piraeus, והופכת לראשונה מבין שש אניות בנפח מכולות זהה שהוזמנו על ידי OOCL ויסופקו על ידי DACKS.

 

חברת הספנות מהונג קונג ביצעה הזמנה לסך של 12 אניות מכולה של 24,188 TEU בשנת 2020. מתוך קבוצה זו של 12, OOCL Piraeus היא האנייה השנייה שנמסרה לידי החברה לאחר מסירת OOCL SPAIN מוקדם יותר השנה. כלי השיט בסדרה זו משלבים את הטכנולוגיה העדכנית ביותר, ומצוידים במערכות חכמות מתקדמות ובעיצוב ירוק משודרג, כגון עיצוב קווי התנגדות נמוכה וחרטום נורות חסכוני באנרגיה.

 

מחברת OOCL נמסר כי ״סדרה זו של אניות ענק ירוקות וחכמות תספק ל-OOCL את היתרונות של יתרונות גודל, יעילות אנרגטית ובטיחות ניווט לטווח ארוך״.

 

מר טדי פונג, מנהל הסחר ב-OOCL, אמר בטקס: ״אני רוצה להודות במיוחד למספנת DACKS. אנייה ענקית זו ממחישה את כושר ההמצאה, היכולת והאומנות שלהם. סדרת אניות שלו הן דוגמה מצוינת למושג ׳ספנות ירוקה׳. הם מאפשרים ל-OOCL לשפר עוד יותר את היצע השירותים שלה, ובו זמנית להפחית את ההשפעה הסביבתית לכל TEU. זה מאפשר ל-OOCL ליצור תועלת שתחולק עם לקוחותיה ועם כל בעלי - דוגמה אמיתית לשיתוף פעולה מנצח״.

 

מהחברה נמסר כי האנייה OOCL PIRAEUS תצטרף לשירות אסיה-אירופה של OOCL LL3 החל מחודש יוני הקרוב.

 

סבב פקידות הנמל שלה יהיה: שנגחאי / שיאמן / נאנשה / הונג קונג / יאנטיאן / Cai Mep / סינגפור / פיראוס / המבורג / רוטרדם / זיברוז׳ / ולנסיה / פיראוס / אבו דאבי / סינגפור / שנגחאי במסע הלוך ושוב של 84 יום.

 

נציין כי חברת OOCL מיוצגת בבלעדיות בישראל על ידי סוכנות ימית ישראלית סקנדינבית אשר ציינה לאחרונה 25 שנות ייצוג ושיתוף פעולה.