סוכנים
כלליים של:
Go to english site

OOCL מרחיבה פעילותה בישראל

OOCL מרחיבה פעילותה בישראל

על רקע הודעת ה- G6 על ביטול קו ה-ABX תפקוד OOCL, בשיתוף עם צים, את נמל חיפה במסגרת קו EMX השבועי המקשר את אסיה, המזרח התיכון והים השחור
06.08.13 / 00:00
OOCL מרחיבה פעילותה בישראל
06.08.13
OOCL מרחיבה פעילותה בישראל

ענקית הספנות OOCL מרחיבה את פעילותה בישראל באמצעות הסכם תפעולי חדש, שחתמה עם חברת הספנות צים, במסגרת קו השירות השבועי EMX המקשר את נמלי אסיה, מזרח הים התיכון והים השחור, עם פקידה ישירה בנמל חיפה.

 

ההסכם בא על רקע הודעת הקונסורציום הקרוי G6, אליו משתייכת OOCL, על כוונתו לבטל את קו השירות הישיר ABX ולהפעיל במקומו קו של אניות הזנה לים השחור, עם פקידה בנמל אשדוד.

 

ההסכם ייכנס לתוקפו החל מחודש ספטמבר, בהפלגת הבכורה של האונייה "Zim Shekou", שתצא מנמל פוסאן.

 

ככל הידוע, הסכם שיתוף הפעולה עם צים פירושו שחברת OOCL תהיה החברה היחידה ב-G6 שתמשיך להציע שירות ישיר לישראל ביבוא מנמלי המזרח הרחוק.

 

גיל קסטל, סמנכ"ל בסוכנות ימית ישראלית סקנדינבית, נציגת OOCL בישראל, ציין הבוקר כי משמעות ההסכם עם צים הינה ש- OOCL תכניס לקו EMX שתי אוניות ואילו צים תפעיל בקו זה שמונה אניות. המשמעות מבחינת הסוכנות המקומית, אמר, הינה בהרחבה משמעותית של הפעילות בישראל.

 

לדבריו, הקו יציע ללקוחות שירות ישיר מהמזרח ביבוא וכן שירות של מכולות קירור לנובוסירסק עבור היצוא החקלאי.

  

קסטל ציין בנוסף, ש- OOCL תציע גם שירות שטעון מהמזרח הרחוק לנמלי חיפה ואשדוד דרך נמל פורט סעיד באמצעות אניות ההזנה של שירות ה- UFS.

 

ובנוסף תציע OOCL, באמצעות הקו EUM, שירות ביבוא מצפון אירופה ומסקנדינביה, דרך פורט סעיד, לנמלי חיפה ואשדוד.