סוכנים
כלליים של:
Go to english site

מלך שבדיה העניק תואר אבירות לדוד קסטל

מלך שבדיה העניק תואר אבירות לדוד קסטל

דוד קסטל, קונסול הכבוד של שבדיה בחיפה והגליל ומנכ"ל חברת סוכנות ימית ישראלית סקנדינבית, קיבל את אות מסדר האבירים כהוקרה על פעילותו ותרומתו הרבה ליחסי ישראל-שבדיה
12.06.06 / 00:00
מלך שבדיה העניק תואר אבירות לדוד קסטל
12.06.06
מלך שבדיה העניק תואר אבירות לדוד קסטל

 הוד מעלתו קרל גוסטב ה-16, מלך שבדיה, העניק למר דוד קסטל, קונסול הכבוד של שבדיה בחיפה והגליל ומנכ"ל סוכנות ימית ישראלית סקנדינבית, את עיטור המפקד במסדר המלכותי של כוכב הקוטב.

 

תואר האבירות של כוכב הקוטב מוענק למי שאינם אזרחים שבדים כאות הוקרה לפעולתם האישית לקידום האינטרסים של שבדיה.

 

המסדר המלכותי של כוכב הקוטב הוא מסדר אבירים שנוסד על ידי המלך השבדי פרדריך הראשון ב-1748. למסדר דרגות שונות, ולמר קסטל הוענק ב-1997 העיטור של קצין מהמעלה הראשונה במסדר.

 

כאות הערכה והוקרה להמשך פעילותו למען שבדיה, הוענק לו תואר גבוה יותר של מפקד במסדר. העיטור הוענק על ידי שגריר שוודיה בישראל בקבלת פנים שנערכה ב-6 ליוני בביתו של השגריר בהרצליה לרגל החג הלאומי השבדי.

 

בטקס נשמעו תרועות חצוצרות, נוגנו ההימנון הלאומי של ישראל ושבדיה, ושגריר שבדיה בישראל, מר רוברט רידברג, נשא נאום שחלק ממנו היה בעברית. בין הנוכחים באירוע נציין את איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד, חיים לנצ'ינסקי מחברת נמל חיפה, דב מרום, מנכ"ל איגוד המשתמשים בהובלה ימית, וראובן צוק, נשיא לשכת הספנות שהתרועעו עם שגרירים, דיפלומטים ואח"מים נוספים.