סוכנים
כלליים של:
Go to english site

חברת OOCL משפרת השירות לישראל

חברת OOCL משפרת השירות לישראל

במסגרת היערכות חדשה של החברה בנוסף לקו EUM, גם קו ABX יפקוד את נמל דמייטה בדרכו מהמזרח הרחוק לים השחור. שירות EU2 הפועל מנמלי צפון אירופה יפקוד את נמל קגליארי באיטליה
31.12.08 / 00:00

במסגרת היערכות חדשה של החברה בנוסף לקו EUM, גם קו ABX יפקוד את נמל דמייטה בדרכו מהמזרח הרחוק לים השחור. שירות EU2 הפועל מנמלי צפון אירופה יפקוד את נמל קגליארי באיטליה

 
חברת  OOCL‏, המיוצגת בישראל על ידי סוכנות ימית ישראלית סקנדינבית, מבצעת בימים אלה היערכות חדשה במסגרתה ישודרג השירות לישראל.
 
במסגרת ההיערכות החדשה השירות מהמזרח הרחוק לנמל דמייטה ישופר לשירות דו-שבועי כאשר קו ABX יפקוד את הנמל המצרי בדרכו מהמזרח הרחוק לים השחור. מסוכנות סקנדינבית נמסר כי הדבר יאפשר הכפלת הנפח המוצע לישראל.
 
בנוסף, קו ABX יחל לפקוד את נמל דמייטה גם בדרכו חזרה מאסיה כך שהשירות יוכל לקבל - בנוסף למטעני יבוא  - גם מטעני יצוא ליעדים בתורכיה, אודסה וקונסטנזה וכן ליעדים יבשתיים באוקראינה, רומניה ורוסיה.
 
נמלי הפקידה של שירות ABX המקבלים יצוא ויבוא מישראל הינם כדלקמן:
 
במזרח הרחוק: hanghai-Ningbo-Shekou-Singapore

בים השחור: איסטנבול (אמברלי), קונסטנצה, אודסה
 
מסוכנות סקנדינבית נמסר עוד כי הוספת קו ABX במזרח מאפשרת גם לציבור היבואנים ליהנות מהשירות של OOCL למטעני יבוא ממגוון יעדים באוסטרליה וניו זילנד דרך סינגפור שכן לחברת הספנות פריסה רחבה בארצות אלה. החברה החלה לקבל בנוסף מטענים ממגוון יעדים בהודו דרך נמלי סינגפור ודמייטה.
 
במסגרת ההיערכות החדשה סוכנות סקנדינבית מדווחת עוד על שינויים בקו השירות EUM. הקו, אשר פוקד את נמל דמייטה ומגיע מהמזרח הרחוק, יוסיף לסבב הפקידה שלו את נמל פוסאן (קוריאה) ונמל צ'יוואן (אזור שנזן) בפקידה ישירה.
 
כמו כן, סבב הפקידה של קו EUM בדרכו חזרה מ/ ואל מערב הים התיכון יאפשר קבלת מטעני יבוא / יצוא מגנואה (איטליה), פוס (מרסיי – צרפת), ברצלונה (ספרד) וולנסיה (ספרד) וכן מיעדים יבשתיים באיטליה, צרפת וספרד.
 
נמלי הפקידה של שירות EUM המקבלים יצוא / יבוא מישראל הינם כדלקמן:
 
במזרח הרחוק: Pusan-Shanghai-Ningbo-Chiwan-Shekou-Hongkong-Singapore-Port Kelang

במערב הים התיכון: Genoa-Fos-Barcelona-Valencia
 
כמו כן, שירות EU2 הפועל מנמלי צפון אירופה החל לפקוד את נמל קגליארי באיטליה.
 
סבב הפקידה של שירות EU2 הינו כדלקמן:
 
Le Havre – Amsterdam – Hamburg – Southhampton - Cagliari – Ashdod – Haifa
 
השירות לנמלי ישראל יוצא מנמל קגליארי בשטעון כאשר לשירות זה מתקבלים מטעני יבוא ממערב ומרכז אירופה וכן מנמלי סקנדינביה, הים הבלטי וסנט פטרסבורג.