סוכנים
כלליים של:
Go to english site

דוד קסטל מונה לתפקיד סגן נשיא לשכת הספנות

דוד קסטל מונה לתפקיד סגן נשיא לשכת הספנות

קסטל מחליף את שי באב"ד הפורש מצים. מחליפו של באב"ד בחברת הספנות רני בן יהודה יחליף אותו כחבר ועד הלשכה
06.08.12 / 00:00
שי באב"ד ודוד קסטל
06.08.12
שי באב"ד ודוד קסטל

מינויים חדשים בלשכת הספנות: מנכ"ל הסוכנות הימית הישראלית-סקנדינבית דוד קסטל החליף בתפקיד סגן נשיא הלשכה את שי באב"ד, מנהל אזור ישראל והמזרח הקרוב בצים, המסיים את תפקידו.

מחליפו של באב"ד בצים, תא"ל (מיל.) רני בן יהודה, לשעבר סגן מפקד חיל הים, נבחר במקומו של באב"ד כחבר ועד וכנציג צים.

יצוין ששני המינויים אושרו פה אחד על ידי כל עשרת חברי ועד הלשכה. המינויים בתוקף עד לכינוס האסיפה הכללית של לשכת הספנות, שתיערך בשנה הבאה.

קסטל, קונסול כבוד של שוודיה בישראל ובעל תואר אבירות מטעם מלך שבדיה, אמר: "בחירתי לתפקיד הינה סגירת מעגל מרגשת מאוד עבורי. אבי, שלמה קסטל ז"ל, כיהן שנים רבות כסגן נשיא לשכת הספנות".

בישיבה סיפר באב"ד, שהחליט לפרוש מצים והוא יוצא לחופשה ארוכה בחו"ל. לאחר חזרתו, אמר, בכוונתו לנסות ולהשתלב בתפקיד במגזר הציבורי. באב"ד נשא דברים חמים ומרגשים בדבר פועלה וחשיבותה של הלשכה: "תפקיד הלשכה קריטי לעתיד ענף הספנות בישראל".

נשיא הלשכה ד"ר יורם זבה בירך את קסטל ואת בן יהודה לכבוד בחירתם ואת באב"ד על עזיבתו. לבחירתו של קסטל, מוותיקי ענף הספנות בארץ, אמר, חשיבות רבה, בייחוד לנוכח האתגרים הניצבים בפני חברות הספנות.

זבה: "הלשכה מטפלת בכל הנושאים העקרוניים של הספנות, לכן חשוב מאוד שכל בעלי התפקידים בה יהיו זמינים ומחויבים. אציין את זמינותם ואת היענותם הרבה של חברי הלשכה במסגרת הפעילויות האחרונות.

"אישור מינויו של קסטל כסגן נשיא הלשכה הוא רגע מרגש ביותר. אביו המנוח היה אחד האנשים אותם הערכתי ביותר וכן אחד האנשים החשובים בתולדות הלשכה. דוד ודאי ישמח מאוד למלא את התפקיד כפי שמילא אותו אביו שלמה. דוד פעיל בלשכה כבר היום, כראש ועדת הכספים".